Nog een week..

28 oktober 2009 - Singapore, Singapore

Het is dan nu bijna zover, op 7 november vliegen we naar Singapore. Voor de eerste drie dagen hebben we een hostel en daarna.... kijken we wel wat er komt :-)

Nu nog alle laatste dingen regelen, kopen en inpakken. We hebben er zin in!!!

Wil je het meteen weten als we iets hebben gepost? Dan kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief, in de zijbalk.

1. hannes:
    2 november 2009
    Maak er een mooie reis van!!
  2. David Lawalata:
    2 november 2009
    Hey Have FUN!!!! Gooi niks op straat niet spugen etc alles netjes in de prullenbak want anders ben je gelijk een stuk armer ;) Bizarre geld boetes hebben ze daar... Maar wat een stad ENJOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. Saar:
    Daaaaag daaag!!
    Zwaai zwaai*
    Geniet ervan lieverds!! :D
  4. Ivo:
    @David Lawalata
    Jaa :) Maar we blijven niet alleen in singapore natuurlijk :) Het reisdoel is te eindigen in Hong Kong :)
  5. Sam Jonker:
    Nou Broertje,
    Ik zal je kamer in den Haag tijdens je afwezigheid wel vol laten zetten met plantjes, dan ben je bij terugkomst direct weer uit je reiskosten ;-)
    Ik zie je van de week nog wel even.

Groeten,

Je broer
  6. marloes:
    3 november 2009
    oeoe wat spannend!!! ben erg benieuwd en wacht met smart op de verhaaltjes!! dikke kus
  7. Jolanda:
    3 november 2009
    Haai Roos & Ivo! Leuk, wij gaan jullie volgen op deze reisblog, hoe het jullie zal vergaan daar:) Volgens mij zie ik jullie deze week nog een keertje..;)!! Kus!
  8. Bob en Marija:
    4 november 2009
    Wij wensen jullie een heel fijne tijd, veel genieten en mooie dingen beleven.

Lieve groetjes,

Bob en Marija
  9. Dunja:
    5 november 2009
    Succes met de laatste voorbereidingen en dan lekker op avontuur! Liefs Dave, Dunja, Gijs en Mara
  10. Aline:
    6 november 2009
    Whaahhh het is eindelijk (bijna) zo ver!! Superveel plezier samen & hele goede reis!!

xxxxx aline
  11. KrisRia:
    8 november 2009
    Nu nog op papier, gebeld hebben we al. Mucho mucho plezier. Kijk goed om je heen en geniet. Blijf gezond!
    Greeeetingzzzz and kissies,
    Kris Ria.
  12. Martin:
    8 november 2009
    Genieten jullie maar lekker en heel veel plezier samen.

Groetjes van Martin en Zeliha en een dikke knuffel van Joëlle